Προβλημα με Μπακαγιόκο?


image

Συμφωνα με πληροφορίες που έχουμε ίσως υπάρχει κάποιο θέμα με τον Μπακαγιόκο.Ας ελπίσουμε ότι δεν θα είναι κάποιο σοβαρό θέμα και όλα θα λυθούν αμέσως!

3 responses to “Προβλημα με Μπακαγιόκο?

  1. Διαβάσατε μια παπαριά στη Γάτα, τη βαφτίσατε «πληροφορία σας» και μας λέτε «ίσως» υπάρχει κάποιο θέμα. Αν ξέρετε γράψτε το, αν δεν ξέρετε μη ξεφτιλίζεστε.

  2. Γειάσου φίλε Γιώργο εγώ να σου πω την αλήθεια δεν διαβάζω καν εφημερίδες και ο σκοπός μου δεν είναι να πουλήσω η να επηρεάσω κανέναν και δεν έχω κανένα συμφέρον από αυτό που κάνω το blog το άνοιξα γιατί μου αρέσει να μοιράζομαι τις φωτογραφίες από το γήπεδο και όπου αλλού πάω με όλους.Η πληροφορία μου είναι από άτομο που ήταν μπροστά σε τηλεφώνημα από κάποιον της Παε με τον Bakayoko και αυτά που άκουσε δεν μπορώ να πω τίποτα άλλο αυτό έγραψα.Μακάρι όλα να είναι μια παρεξήγηση και τίποτα άλλο!

  3. Παράθεμα: Προσφυγή ο Μπακαγιόκο « IoanninaCity·

Σχολιάστε

